کد محصول: 772
تعداد صفحه: 13 صفحه
نوع فایل: PDF,Word
قیمت: 31000 تومان
مقدمه
بازاریابی و فروش تلفنی یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. شرکتهای پر قدرت برای رونق بخشیدن به به فعالیتهای بازاریابی و فروش قادرند به بهترین نحو از این ابزار کارآمد و پر سود، بیشترین درآمدها را کسب کنند. از سوی دیگر حتما شنیدهاید که شرکتهایی در ایران کوشیدهاند با استفاده از این ابزار، محصولات خود را به فروش برسانند اما در عمل، مشتریان از شرکت ناراضی شدند و به دیگران نیز سفارش کردند محصولات آنان را نخرند. این نیز دلیلی است بر آنکه بازاریابی و فروش تلفنی یک دانش علمی به همراه پشتوانه تجربی و مهارتهای عملی است که تنها افراد واجد شرایط آموزش دیده، قادرند از آن بهرههای فراوان برای درآمد زایی شرکتها پدید آورند.
بازایابی تلفنی چیست
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند، آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد. بازاریابی تلفنی یعنی صحبت با کسی که شما را نمیشناسد، نمیبیند و با تمام این، شما میخواهید به او بفروشید.
در همین ابتدا جالب است بدانید بازاریابی تلفنی نشان ثبت شدهای است که مالک آن یک ایرانی به نام «ناجی تهرانی» میباشد. وی مجله بازاریابی تلفنی (Tele Marketing) را در سال ۱۹۸۲ در آمریکا منتشر کرد.