کد محصول: 2265

تعداد صفحه: 49 صفحه

نوع فایل: PowerPoint

قیمت: 31000 تومان

پاورپوینت مراقبت های ویژه (PCCU , NICU , CCU , ICU)

استانداردهای بخش مراقبت های ویژه

بخشهای ویژه ( PCCU , NICU , CCU , ICU ) کلیه اقدامات اختصاصی که در جهت بازگشت بیماران بد حال به حالت اول با نظارت دائم (مانیتورینگ مستمر ) انجام می شود اطلاق می گردد .

بخشهای ویژه بیمارستانی

بخش مراقبتهای ویژه متشکل از یک واحد چند تخصصی پزشکی و پرستاری است که مطابق موازین و مقررات علمی و با استفاده از کلیه تجهیزات ، تاسیسات ، امکانات و تکنولوژی پزشکی و داروهای لازم مراقبت از بیماران با ویژگیهای خاص را بر عهده دارد .

بیماران بخش مراقبت ویژه نیاز به ارزیابی مداوم مشاهده مستقیم ، مانیتورینگ و معاینات فیزیکی جهت اندازه گیری تعداد ضربان و ریتم قلب و بررسی و قسمت همودینامیک ، عملکرد کلیه ، مغز و سایر اندامهای حیاتی می باشد .

خصوصیات کلی بخشهای ویژه

بیمارانی که در بخشهای ویژه بستری می شوند ، اکثرا دچار ترس و اضطراب می شوند ، در نتیجه فشار خون بالا رفته و نبض و تنفس تند می گردد . ازدیاد ضربان قلب سبب افزایش نیاز میوکارد به اکسیژن شده و در نتیجه ایسکمی و نکروز میوکارد تشدید می یابد پس اولین شرط آرام بودن محیط می باشد .

بخش ویژه باید موقعیتی مرکزی داشته معمولا در طبقه اول یا دوم بوده و همچنین باید نزدیک اطاق کاتتریسم و بخشهای قلبی و اورژانس باشد .

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد