کد محصول: 682

تعداد صفحه: 64 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

مکان : شرکت ستایش مهر بیرمی شهرستان تنگستان (اهرم)

موضوع : بررسی عملیات حسابداری پایان دوره مالی در شرکت

مقدمه :

شرکت بسته بندی خرما خشکبار ستایش مهربیرمی در سال ۱۳۸۲ کار بسته بندی و تولید را شروع نمود و طی مدت چهار سال فعالیت حدودا ۱۵۰۰۰ پانزده هزار تن خرما عمل آوری و بسته بندی نمود که عمده محصول تولیدی به کشورهای روسیه و جمهوری های همجوار صادر شده است و الباقی در داخل کشور بخصوص به عنوان تغذیه دانش آموزان به مصرف رسیده است .

شرکت بسته بندی خرما و خشکبار ستایش مهر بیرمی اولین شرکتی است که در حوزه بسته بندی خرما دارای گواهی و نشان استاندارد ایران می باشد و در سال های ۸۴ و۸۵ به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب و دارای لوح تقدیر در این زمینه می باشد و هم چنین در سال ۸۷ موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت از وزات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گردید .

در شرکت بسته بندی خرمای ستایش مهر بیرمی بطور متوسط ۵۰ نفر بصورت پیوسته مشغول بکار می باشند .شرکت فوق با توجه به۶ سال تجربه و تولید مکانیزه کردن خطوط تولید بنا به تجارب خود ،امکان و توانایی تولید سالانه ده هزار تن خرما بصورت بهینه را دار ا می باشد .

در این مهم با توسعه و ترکیب در مدیریت صحیح ، تجهیز و مدرن سازی خطوط تولید ، با یاری جستن از مهندسین متخصص و کارکنان پر تلاش ، این شرکت همسو با نیازهای روز برای رسیدن به اهداف خود مصمم و کوشا می باشد .

این شرکت با راه اندازی خطوط جدید در زمینه انواع محصولات کاورزی ( خرما ، خشکبار ، مشتقات خرما ) در بسته بندی های جدید و با استفاده از آزمایشگاه های مجهز و با آماده سازی فضای کارخانه جهت اخذ استاندارد های بین الملی در زمینه تولید و بسته بندی خرما می باشد .

هم چنین در راستای سیاست های کلان خود و با قصد دستیابی برتری در بازارهای رقابتی و ارتقاء توانمندی های شرکت در زمینه برآورده سازی الزامات قانونی ، تامین نیازهای مشتریان و انطباق با سیستم های مدیریت نوین بین المللی اقدام به استقرار و اجرای استاندارد های ISO 9001:2012           و HACCP نموده است .

این واحد با صرف هزینه های هنگفت نسبت به اصلاح ساختار کارخانه (GMP) و انطباق دادن آن با استاندارد بین المللی و تکمیل و تجهیز ماشین آلالت تولیدی اقدام نموده و در حال حاضر مفتخر به احراز اولین نشان بین المللی ISO 9001:2012 و HACCP و در صنعت خرمای کشور می باشد .

مثبت اندیشی و عشق به کار ، امید به اینده و بهره وری ، ایجاد اشغال در مناطق محروم ، موتور محرک ستایش مهر بیرمی می باشد .

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل گزارش کارورزی هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد