کد محصول: 1088

تعداد صفحه: 30 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

مقدمه

در دنیای امروز بنگاهها بدنبال کسب سود بیشتر با صرف هزینه های کمترند،در این میان مزیت رقابتی هدف اصلی بنگاهها می باشد. شناسایی حوزه های کسب وکار گام اول می باشد.تعیین اولویت واهمیت آنها می تواند بنگاه را به هدف نزدیک کند. هر حوزه از فعالیتهای مختلفی تشکیل شده است که دارای ارزش افزایی متفاوتی هستند.ارزش نهایی یک کالا توسط فعالیتهای هر بخش از تولید بدست می آید.

برای اینکارباید زنجیره ارزش محصول را شناخت.زنجیره ارزش چرخه ای از فعالیتهای ارزش آفرین در فرآیند تولید محصول را نشانمیدهد .مدل زنجیره ارزش پورتر ابزاریست برای تعیین میزان ارزش افزوده محصولات از طریق محاسبه میزان ارزش افزایی فعالیتهای هر فاز تولید.

این مدل در شرکت خزر برق پیاده سازی وفعالیتهای هر فاز مشخص گردید است که در ادامه تحقیق به طور کامل بررسی خواهد شد.

شرکتها با نتایج حاصل اطلاعات مفیدی از میزان سود آوری محصولات خود بدست می آورد.

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل مقالات هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد