کد محصول: 1209
تعداد صفحه: 11 صفحه
نوع فایل: PDF,Word
قیمت: 31000 تومان
خلاصه
هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عوامل موثر و اولویتبندی به لحاظ میزان تاثیر بر جلب اعتماد مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی میباشد. روش بکار برده شده در این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی است. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان شعبههای مختلف بانک شهر و تجارت در شهر تهران میباشند. ۱۰ مولفه موثر بر میزان اعتماد مشتری مشخص و مورد بررسی قرارگرفتند . عوامل قابلیت پیشبینی،امنیت، شهرت بانک،توانایی و نیکخواهی در راس عواملی هستند که ایجاد اعتماد در مشتری برای استفاده از خدمات الکترونیکی را فراهم میآورند.
کلمات کلیدی: اعتماد، بانکداری الکترونیکی، اعتماد مشتریان، تجارت الکترونیک، بانکداری