کد محصول: 1209

تعداد صفحه: 11 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

خلاصه

هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عوامل موثر و اولویت‌بندی به لحاظ میزان تاثیر بر جلب اعتماد مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی می‌باشد. روش‌ بکار‌ برده شده‌ در‌ این‌ تحقیق‌ از‌ لحاظ‌ هدف‌ کاربردی‌ و‌ از‌ نظر‌ نحوه گردآوری‌ اطلاعات‌ توصیفی‌ است‌. ابزار گردآوری داده‌ها، پرسشنامه است. جامعه آماری‌ این‌ تحقیق مشتریان شعبه‌های مختلف بانک‌ شهر و تجارت در شهر تهران می‌باشند. ۱۰ مولفه موثر بر میزان اعتماد مشتری مشخص و مورد‌ بررسی‌ قرارگرفتند . عوامل قابلیت پیش‌بینی،امنیت، شهرت بانک،توانایی و نیک‌خواهی در راس عواملی هستند که ایجاد اعتماد در مشتری برای استفاده از خدمات الکترونیکی را فراهم می‌آورند.

کلمات کلیدی: اعتماد، بانکداری الکترونیکی، اعتماد مشتریان، تجارت الکترونیک، بانکداری

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل مقالات هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد