کد محصول: 888

تعداد صفحه: 38 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

فصل اول: آشنایی و تاریخچه بانک صادرات
مقدمه
بانک صادرات ایران، بانک تجاری ایرانی است، که در سال ۱۹۵۲ توسط خانواده بلورفروشان و خانواده مفرح، با ۲۰ کارمند و ۳ مدیر ارشد، فعالیت خود را آغاز نمود. این بانک نخستین شعبه بین‌المللی خود را، در شهر هامبورگ، آلمان راه‌اندازی کرد. بانک صادرات در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۳٫۲۴۸ شعبه، با بیش از ۲۹٫۰۰۰ کارمند در سراسر ایران است، همچنین دارای ۲۸ شعبه بین‌المللی در ۱۲ کشور جهان نیز می‌باشد.
تاریخچه
تاریخ تاسیس بانک صادرات ایران به سال ۱۳۳۱ باز می‌گردد. این بانک به تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۳۱، توسط محمدعلی مفرح و چندی از نزدیکان وی، با سرمایه دو میلیون تومان، بصورت اعتباری و سه هزار و پانصد تومان بصورت قرضی، در بالاخانه‌ای در تکیه دولت، روبروی بانک ملی ایران، تحت نام بانک صادرات و معادن در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید و از ۲۲ آبان همان سال، در پی افتتاح اولین شعبه، شروع به کار نمود.

اولین شعبه این بانک، در بدو تاسیس، سیزده نفر کارمند داشت. در ابتدا مفرح از ادوارد ژوزف که در آن زمان از کارشناسان بانکی خوشنام بود، برای مدیریت عاملی بانک دعوت کرد. پس از ژوزف، مفرح بعنوان مدیر عامل انتخاب و تا اواخر ۱۳۵۶ در این سمت باقی بود و در همین سال از سمت خود کناره گیری کرد و در خرداد ۱۳۵۷ بطور کلی از بانک استعفاء داد.

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل گزارش کارورزی هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد