کد محصول: 1194

تعداد صفحه: 16 صفحه

نوع فایل: PowerPoint

قیمت: 31000 تومان

چکیده

ترکیب تجارت الکترونیک از سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در آن زمان شرکت های بزرگی دست به تشکیل شبکه های رایانه ای زدند تا اطلاعات تجاری را بین خود و تولید کنندگان مبادله کنند، با توجه به اهمیت موضوع این مقاله ابتدا به روند گسترش تجارت الکترونیک در جهان می پردازند، در ادامه با توجه به اهمیت فهم مبانی تجارت الکترونیک مبانی کلی آن آورده شده است. در ادامه کار، ضرورت ایجاد تجارت الکترونیک در ایران با مقایسه نحوه پیاده سازی تجارت الکترونیک در دیگر نقاط جهان و ارزیابی ارزش مبادلات در سالهای گذشته و در نهایت طراحی به صورت کلی (بدون ذکر جزئیات) آورده شده است.

مقدمه

دنیای نوین تجارت، مجموعه ای است پر رقابت که از عامل های بازار، اقتصاد، اجتماع و تکنولوژی به منظور موفقیت هر چه بیشتر بهره می گیرد. در این محیط روز به روز بر قدرت و توانایی مصرف کنندگان و مشتریان افزوده می شود و آنها قدرت انتخاب وسیع تری پیدا می کنند. این موارد موجب شده تا مبحث تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مهمترین مسایل در دانش روز مطرح شود و دغدغه بنیادین کشورهای توسعه نیافته و یا در حال توسعه باشد. زیرا این گونه کشورها می دانند که با کوچکترین کوتاهی در این زمینه به زودی به طور کامل از میدان تجارت جهانی کنار رفته و همین بهره اندک خود را نیز به کشورهای توسعه یافته صنعتی که همگام با این تجارت گام برداشته اند خواهد سپرد. سرعت این تغییرات نیاز به واکنش های سریع دولت ها و شرکت ها را روز افزون کرده است. تغییرات سریع مولفه های دنیای تجارت باعث ایجاد فرصتها و تهدیدهای مختلفی شده است.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد