کد محصول: 445

قیمت: رایگان

چکیده

در این مقاله، شیوه تهیه یک مقاله برای سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران تشریح می‌شود. روش قالب‌بندی مقاله، بخشهای مختلف آن، انواع قلم‌ها و اندازه آنها، به طور کامل مشخص شده است. کلیه سبک (Style) های مورد نیاز برای بخشهای مختلف مقاله، از جمله عنوان‌ها، نویسندگان، چکیده، متن، و … از پیش تعریف شده‌اند و تنها کافی است سبک مورد نظر را برای بخشی از مقاله انتخاب کنید. نویسندگان محترم مقالات باید توجه داشته باشند، کنفرانس از پذیرش مقالاتی که خارج از این چارچوب تهیه شده باشند، معذور است.

چکیده مقاله باید در یک یا دو بند (پاراگراف) تهیه شود و حداکثر شامل ۲۰۰ کلمه باشد. چکیده باید بطور صریح و شفاف موضوع پژوهش و نتایج آن را مطرح کند؛ یعنی بیان کند چه کاری، چگونه، و برای چه هدفی انجام و چه نتایجی حاصل شده است. در چکیده از ذکر جزییات کار، شکل‌ها، جدول¬ها، فرمول‌ها، و مراجع‌ پرهیز کنید.

کلمات کلیدی

حداکثر ده کلمه بعنوان کلمات کلیدی انتخاب شود. این کلمات باید موضوعات اصلی و فرعی مقاله را نشان دهند.

۱- مقدمه

این نوشتار روش آماده کردن مقالات سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران را نشان می‌دهد. برای نگارش مقاله از نرم‌افزار Microsoft Office Word 2002 یا نگارش‌های بعدی آن استفاده کنید. نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که تمام سبک (Style) های مورد نیاز برای کلیه قسمت‌های مقاله در این سند تعریف شده‌اند و تنها لازم است سبک مناسب را برای هر بخش انتخاب کنید. برای تهیه مقاله به موارد زیر توجه کنید:

 اندازه صفحات A4 و حاشیه‌های بالا، پایین، چپ، و راست هر صفحه به ترتیب برابر با ۵/۲، ۵/۲، ۲، و ۲ سانتی‌متر انتخاب شود.

 تعداد صفحات مقاله می‌تواند حداکثر ۸ صفحه باشد.

مقالات باید به صورت دو ستونی تهیه شود. عرض هر ستون برابر ۲/۸ سانتی‌متر و فاصله بین دو ستون ۶/۰ سانتی‌متر است.

 اندازه و نوع قلم‌های پارسی مورد استفاده برای هر یک از بخشهای مقاله در جدول (۱) آورده شده است. برای قلم لاتین همواره از Times New Roman استفاده کنید. اندازه قلم لاتین یک واحد کمتر از اندازه قلم پارسی در هر موقعیت است. برای اسامی متغیرها می‌توان از قلم کج (Italic) استفاده کرد.

 صفحه اول مقاله باید کاملاً مشابه صفحه اول این مقاله باشد. در صفحه اول از نوشتن سایر موارد خودداری کنید. همچنین تمام موارد صفحه اول باید در همان صفحه آماده و نوشته شوند.

جز در صفحه اول مقاله، هیچ زیرنویسی  وجود ندارد. بجای آن باید از آخرنویس  استفاده کنید.

از شماره‌گذاری صفحات و بکاربردن سرصفحه  و پاصفحه  خودداری کنید.

فراموش نکنید که اطلاعات بخش مالکیت (Property) سند را بطور کامل پر کنید.