کد محصول: 1917

تعداد صفحه: 15 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 35000 تومان

چگونه باید در جامعه فردی موفق شد

چکیده
اصلا مهم نیست که در کجا زندگی می کنید و یا چند سال دارید، ممکن است همیشه موفقیت را برای خودتان یک راه دور و دراز تصور کرده باشید. این بدیهی است که همه ی ما دوست داریم تا در زندگی انسان های موفقی باشیم، هیچ استانداردی برای موفقیت وجود ندارد. همه ی ما تعریفی از موفقیت داریم و می توانیم به نوعی موفق باشیم… پول و قدرت این ها تنها نشانه هایی از موفقیت هستند ولی قدم اصلی در تبدیل شدن به انسان های موفق این است که اول آن را برای خودمان تعریف کنیم. با الی گشت همراه شوید تا ببینیم موفقیت چیست و چطور می توانیم در زندگی انسان هایی موفق باشیم.
« من خودم را دوست دارم و به آنچه که از پدر و مادرم به من رسیده و در سرشت من به ودیعه گذارده شده ارج می نهم . من از وجود خودم خوشحالم و ترجیح می دهم خودم باشم نه فردی دیگر . »
گفته های بالا نظر یک فرد موفق است . این گفته ها کلید اتکا به نفس در شخص می باشد .
اما : برای دستیابی به یک عزت نفس صحیح باید به موفقیت های گذشته خود در زندگی تمرکز کرد و شکست ها و نقاط منفی خود را فقط به عنوان تصحیح کننده ای برای راهنمائی به سوی هدف هائی که داریم به حساب آوریم . برای تقویت عزت نفس باید تصمیم هائی که می گیریم بر مبنای عقل و منطق باشد نه صرفاً احساسات . مؤثرترین راه برای تقویت حس عزت نفس گفتگو و تلقین به خود است باید افکار مثبت خود را در مورد تصویری که از خود در آینده در ذهن می پرورانیم و کارهائیکه برای نیل به هدف انجام می دهیم تقویت نمائیم.
کلید واژگان: موفقیت، چگونه موفق باشیم، موفق کیست؟

مقدمه
بزرگ ترین مسئله ای که در مورد موفقیت وجود دارد این است که اگر نتوانید آن را برای خود دقیقا مشخص کنید، دیگران آن را برای شما مشخص می کنند. برای بسیاری از افراد موفقیت به معنای خوشحالی است، اما واقعا هر کسی تعریفی از خوشحالی دارد و شما هم باید لیستی از مواردی که احساس می کنید شما را خوشحال در زندگی خوشحال می کند، تعریف کنید.
افراد موفق کسانی هستند که از یک خودآگاهی واقعی برخوردارند . افراد موفق مایل اند از نیروی بالقوه خود در عرصه پیکار زندگی اطلاع حاصل کنند و آن را زیرکانه به کار برند . افراد موفق امین و درستکارند . افراد موفق افرادی هستند حساس و با عاطفه و با اطرافیان سازگارند آنها در برابر پیش آمدهای ناگوار نیازی به دارو های آرام بخش ندارند آنها خود را به خوبی با مسائل و مشکلات زندگی تطبیق می دهند .
افراد موفق افرادی هستند و طرق مختلفی را برای حل مسائل در نظر می گیرند و مناسب ترین آنها را انتخاب می کنند . افراد موفق یک خصوصیت استوار روحی و فکر را در خود رشد می دهند به عنوان مثال وقتی می گوییم فلان شخص فردی محکم است به این معنی است که شکست ها و بدآوردن ها در این افراد ایجاد سستی و ناراحتی روحی و روانی نمی کند و از آن هدفی که دارند دور نمی شوند . افراد موفق خود را می شناسد و می دانند که هستند ، چه عقیده دارند و چه نقشی در زندگی ایفا می کنند و استعداد آنها چه قدر است .
البته : ما نیز می توانیم یک شخص موفق شویم در صورتی که چشمان خود را به امکانات و راه کارهای موجود ، که در دسترس ما است ، باز کنیم .
ما باید : وضع و نحوه زندگی کنونی خود را تغییر دهیم و به نیروی کم نظیر باطنی خود متکی باشیم .
ما باید : بیاموزیم که چگونه بر فشارهای روحی مسلط شویم و هر قدر که می توانیم خود را درجهت مثبت سوق دهیم و تاثیرات منفی را از پیش برداریم .

 

فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۲
تعاریف پژوهش ۳
یک شخص موفق : ۳
اما واقعا چطور می توانیم انسان موفقی باشیم؟ ۴
اهداف پژوهش ۵
سوالات پژوهش ۵
ابزار گردآوری ۵
موفقیت، برنامه ریزی می خواهد ۵
جسور باشید تا موفق شوید ۶
موفقیت را تجسم کنید ۶
انسانی دوست داشتنی باشید ۷
حرف را کنار بگذارید و وارد عمل شوید ۷
فعال باشید ۷
مسوولیت پذیر باشید ۸
رهبر خوبی باشید ۸
اجازه ندهید ترس شما را بازدارد. ۹
هیچ گاه از آموختن دست نکشید ۱۰
پیشنهادات پژوهش ۱۱
نتیجه گیری ۱۲
منابع و ماخذ ۱۵

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل مقالات هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد