کد محصول: 307

تعداد صفحه: 23 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

نیاز امنیت در شبکه

اینترنت روش کار ، زندگی ، تفریحات و یادگیری ما را دچار تغییر کرده است. این تغییرات هم از جهاتی که در حال تجربه کردن هستیم ( مانند تجارت الکترونیکی ، دستیابی به اطلاعات بصورت همزمان ، یادگیری الکترونیکی ، ارتباطات توسعه‌یافته که بصورت اختیاری می‌باشد و . . . ) و هم از جهاتی که هنوز باید آنها را تجربه کنیم صورت می‌پذیرند. روزی را تصور کنید که تشکیلات اقتصادی شما بتواند تمامی تلفن‌های خود را بصورت مجانی و از طریق اینترنت انجام دهد. یا اگر بخواهیم از جهات خصوصی موضوع را بررسی کنیم می‌توانیم تصور کنترل و مراقبت از فرزند خود در طول روز را از طریق اتصال به یک وب سایت تامین کننده مراقبت روزانه داشته باشیم. به عنوان یک انجمن ، ما تازه شروع به آزاد کردن نیروی بالقوه اینترنت کرده‌ایم. ولی با رشد بی‌نظیر اینترنت نسخه‌های جدیدی از اطلاعات شخصی ، منابع بحرانی شرکت‌های اقتصادی ، اطلاعات محرمانه دولتی و غیره پا به عرصه می‌گذارند. هر روزه Hackerها از طریق حملات مختلف خود تهدید جدیدی در رابطه با هر کدام از موجودیتهای بالا تدارک می‌بینند. این حملات که در قسمت بعد توضیح داده خواهند شد هم افزایش پیدا کرده و هم پیاده‌سازی آنها ساده‌تر شده است. دو دلیل اصلی برای این مشکل وجود دارد.

دومین دلیل فراگیر بودن سیستم‌عامل‌ها و محیط‌های آسان و ساده می‌باشد. این فاکتور باعث کاستن میزان قوه ابتکار و دانش لازم برای Hackerها شده است. یک Hacker واقعاً زبردست می‌تواند برنامه‌های کاربردی ساده‌ای را ارائه کند که می‌توانند بین مردم توزیع شوند. اکثر ابزارهای Hackerها که قابل دسترس در حوزه عمومی می‌باشند برای تدارک یک حمله تنها نیاز به یک آدرس IP یا یک نام میزبان و یک کلیک ماوس دارند.

اولی حضور همه جانبه اینترنت می‌باشد. با میلیونها وسیله‌ای که به اینترنت متصل می‌باشند و بیشتر از میلیونها وسیله که در شرف اتصال به اینترنت قرار دارند میزان دستیابی Hackerها به وسایل آسیب‌پذیر ادامه پیدا کرده و در حال افزایش می‌باشد. حضور همه جانبه اینترنت همچنین به Hackerها اجازه به اشتراک گذاردن دانش خود در یک مقیاس جهانی را می‌دهد. یک جستجوی ساده بر روی کلماتی نظیر ” Hack ” ، ” Crack ” یا ” Phreak ” هزاران سایت را نمایش می‌دهد که اکثر آنها حاوی اطلاعات و یا کدهای خطرناک بوده و یا وسایل و ملزومات لازم برای استفاده از آن کد را در اختیار می‌گذارند.

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل مقالات هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد