کد محصول: 1236

تعداد صفحه: 45 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

چکیده

تلریک (Telerik) شرکت سازنده کنترل ها و کامپوننت های حرفه ای ASP.NET AJAX, ASP.NET MVC, Silver-light, Win Forms و WPF است که قبلا برنامه های کاربردی نظیر .NET Reporting, .NET ORM , .NET CMS, TFS, Code Analysis and Web Application Testing Tools را تهیه کرده است.

این محصولات توسط برنامه نویسان حرفه ای و به صورت کاملا حرفه ای، برای تکنولوژی های مایکروسافت نوشته شده است.

این محصولات روزانه به صدها برنامه نویس کمک می کند که نرم افزار های بسیار زیبا و حرفه ای و بی همتا را در کمترین زمان و با بودجه بسیار اندک تولید کنند.

کلید واژگان: Telerik، تلریک، کامپوننت های مایکروسافت

مقدمه

تلریک در سال ۲۰۰۲ میلادی کار خود را شروع کرد و به عنوان یکی از همکاران مایکروسافت روی مجموعه پلت فرم های ای اس پی , سی شارپ دات نت کار هایی انجام داد و یک رابط کاربری برای ویژوال استدیو و برنامه نویسی با زبان های دات نت ایجاد کرد . می توان گت شما با زبان های دات نت و توابع تلریک راحت تر و سریع تر می توانید برنامه هایی برای ویندوز هشت یا ویندوز فون و یا وب سایت بنویسید. بعد از نصب این مجموعه در نرم افزار ویژوال استدیو زبانی به نام تلریک اضافه می شود که در آن می توانید بوسیله توابع تلریک برنامه نویسی کنید.بسیاری از شرکت های معروف و برندها از تلریک استفاده می کنند. مم اکنون می توانید آخرین نسخه این کامپوننت ها را از میهن دانلود دانلود نمایید.

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل پروژه ها هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد