کد محصول: 1473

تعداد صفحه: 15 صفحه

نوع فایل: PowerPoint

قیمت: 31000 تومان

مقدمه

یکی از برزگترین فواید توزیع رایانه  و اینترنت در تک تک کلاس ها ، فرام کردن امکان دسترسی آسان به این ابزار های آموزشی توسط معلمان و دانش آموزان است . به طور ویژه ، قراردادن رایانه ها در کلاس درس:

استفاده از رایانه و اینترنت را در برنامه های آموزشی تسهیل می کند ولی هیچ تضمینی برای این امر وجود ندارد؛

امکان استفاده خود جوش از این ابزارها را طی فعالیت های آموزشی فراهم می کند؛

زمینه را برای سازماندهی دانش آموزان در فعالیت های یادگیری مختلف برای معلمان فراهم می سازد که بعضی از آنها از رایانه ها اسفتاده می کنند و بعضی دیگر استفاده نمی کنند.

تاریخچه

مبنای قابلیت‌های شبکه، وجود رایانه‌ها و استفاده از پردازشگرهای رمزگذار و رمزگشاست. وجود شبکه‌های مخابراتی که در ابتدا در قرن نوزدهم ایجاد شده بودند بنیانی مهم برای شکل‌گیری هر نوع شبکه الکترونیکی محسوب می‌شدند و این پیشرفت‌ها با ایجاد نظریه اطلاعات در دهه ۱۹۴۰ تکمیل شدند و پیشرفت علم الکترونیک به کندی پیش می‌رفت. افتتاح پروژه اسپوتنیک توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی زنگ خطر را برای ایالات متحده به صدا درآورد تا با تأسیس آرپا یا مؤسسه پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته در سال ۱۹۵۸ (میلادی) پیشروی در زمینه فناوری را بازیابد. آرپا اداره فناوری پردازش اطلاعات (IPTO) را تأسیس نمود تا پروژه SAGE راکه برای اولین بار سامانه‌های رادار سراسر کشور را با هم شبکه کرده بود پیشتر برد.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد