کد محصول: 1297

تعداد صفحه: 9 صفحه

نوع فایل: ZIP

قیمت: 35000 تومان

این مقاله در یک فایل زیپ به همراه ترجمه و متن انگلیسی بسته بندی شده است.

مقدمه

توسعه ورزش گامی در جهت پیشرفت ایران است. به علت تاثیر گذاری بر زندگی فردی و اجتماعی، ورزش به موضوع مورد علاقه مردم و دولتمردان تبدیل شده است. رسانه ها، به علت پوشش گسترده شان ابزار مهمی در جهت توسعه ورزش هستند. پرسش اصلی این مقاله، تعیین میزان تاثیر رسانه ها در توسعه ورزش است. به همین منظور، پرسشنامه ای برای درک نقش موجود و مورد انتظار رسانه ها در امر توسعه ورزش و ایجاد مدلی به عنوان اهداف اصلی مطالعه در پنج محور تهیه شده است. اعتبار و قابلیت اعتماد به پرسشنامه مورد تایید است. این پرسشنامه میان ۳۴۲ نفر از اعضای نمونه ای از جامعه ای که شامل ۴ گروه میشد، توضیع شد. روش این تحقیق به صورت توصیفی و تصادفی بود و اطلاعات از طریق تخقیقات بدست آمد. اختلافی مهم بین نقش موجود و مورد انتظار رسانه ها در پنج متغیر مربوط به توسعه و بر اساس میزان سهم آنها وجود دارد­(a≥۰.۰۵). رسانه تاثیرات متعددی در امر توسعه ورزش دارد. بنابراین رسانه موجب بهبود عناصر سازنده ورزش و در نهایت توسعه ورزش می شود.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد