کد محصول: 1247

تعداد صفحه: 65 صفحه

نوع فایل: PDF,Word

قیمت: 31000 تومان

چکیده:

انتقال اطلاعات معتبر جنبه مهمی از وابستگی کیفیت خلاق در شبکه های حسگر بی سیم است. این تحقیق مقدمه ای بر مشکل انتقال اطلاعات معتبر می باشد و پروتکل ها و رویکردهایی را برای این پروتکل ها بررسی می کند که اغلب برای کاربردهای خاصی که برای انعکاس نیازمندی های وابسته مخصوص کاربر می باشند، به وجود می آیند.یک مشخصه ی پیوسته بسیاری از پروتکل های بحث شده،این است که آن ها مکانیسم هایی را از چندین لایه بررسی می کنند تا به هدف قابل اعتمادشان برسند. در حالی که از نظر انرژی نیز بهینه هستند.

۱-۱مقدمه:

کاربردها، نیازمندی ها و تکنیک های خاص شبکه های حسگربی سیم در میان بقیه ویژگی ها،تعداد بالای گره ها،منابع انرژی محدود،شبکه ی مرکزی اطلاعات و فرآیند داخل شبکه ای،اینک دیگر همگی در ادبیات متداول هستند.چیزی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است مفهوم مناسب قابلیت اعتماد است.

  • آیا هیچ شانسی برای بررسی عملی پدیده ای که انتظارمی رود تا شبکه ای را بررسی کند وجود دارد؟ آیا حسگرهای کافی با کیفیت درست وجود دارند؟ آیا این مساله به قدرکافی توسط گروه های حسگری تحت پوشش قرار می گیرد؟ این موضوع مساله ی پوشش و گسترش است.
  • حسگرها ارزان هستند و بنابراین خواندن آن ها می تواند پر سروصدا باشد و منجر به ایجاد مساله درستی اطلاعات شود. رویکرد استاندارد، فراوانی است یعنی تحویل حسگرهای چندگانه-ای که می خوانند و باعث بهبود سیگنال های صدایی که احتمالا از طریق ترکیب آن هاست می-شود.
  • حتی زمانی که یک اتفاق بااطمینان بررسی می شود اطلاعات می بایست از طریق چندین مسیر بعدی به سمت ایستگا ه های رایانه ای در مسیر دروازه عبور یا مقصدهای خاصی منتقل شوند. این یک نمونه از مسیر انتقال و اطلاعات معتبر است.

توجه: فایل های PDF فقط قسمتی از فایل پایان نامه ها هستند.

درگاه هوشمند کلیه کارت های بانکی عضو شتاب را پشتیبانی می کند

توجه: لطفا پست الکترونیک و شماره همراه خود را برای تکمیل سفارش وارد نمایید:

از این شماره همراه فقط برای خرید استفاده خواهد شد و هیچگونه استفاده ای دیگر نخواهد شد